Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar „Cgates“ klientų savitarnos svetainėje tavo.cgates.lt, yra nemokamos.

Nemokamai už paslaugas taip pat galite atsiskaityti su „Cgates“ Kliento kortele.

Popierinės sąskaitos, kurias siunčiame paštu, kainuoja 1 Eur/mėn. (su PVM).

Savitarnos svetainėje

Prisiregistruokite prie savitarnos tavo.cgates.lt ir patogiai peržiūrėkite sąskaitas už paslaugas. Savitarnoje tavo.cgates.lt sąskaitos pateikiamos iki mėnesio 10 dienos.

Savitarnos svetainėje galėsite:

  • Peržiūrėti naujausią sąskaitą.
  • Peržiūrėti sąskaitas už praėjusius 6 mėnesius.
  • Patogiai apmokėti paspausdami ant mokėjimo nuorodų Swedbank, SEB ir Luminor bankų nuorodų (patogu, nes nereikia pildyti jokių kvitų).
El. paštu

Užsisakyti sąskaitą elektroniniu paštu galite užpildę šia formą.

Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu kiekvieną mėnesį gausite elektroninį laišką su svarbiausia mokėjimo informacija, galėsite peržiūrėti išsamią sąskaitą ir ją patogiai apmokėti.

El laiškas su sąskaitos informacija
Paštu

Sąskaitos paštu Jus pasieks mėnesio viduryje. Pasikeitus sąskaitų gavimo adresui, prašome mus informuoti telefonu (8 5) 215 0000. Popierinės sąskaitos pristatymo mokestis – 1 Eur/mėn. (su PVM).

Savitarnos svetainėje tavo.cgates.lt

Paspauskite nuorodą https://tavo.cgates.lt/login ir Jūsų naršyklės lange atsidarys savitarnos prisijungimo langas, kuriame matysite visus galimus prisijungimo būdus.

1. Jei pasirinkote prisijungimo būdą su slaptažodžiu – suveskite elektroninį pašto adresą, kuriuo gavote šį pranešimą bei jau anksčiau naudotą prisijungimo slaptažodį. Neprisimenate jo? Spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“ ir sekite tolimesnius žingsnius.

2. Jei pasirinkote prisijungimo būdą su Facebook arba Google paskyromis – galėsite prisijungti prie CGATES savitarnos tik tokiu atveju, jei su tokiu pačiu elektroniniu paštu, į kurį gavote šį pranešimą, yra registruotos ir Facebook arba Google paskyros. Kitu atveju rinkitės kitą prisijungimo būdą.

3 – 4. Renkantis prisijungimo būdus su Mobile-ID ir Smart-ID – galėsite prisijungti prie savitarnos, jei Jūsų asmens kodas (11 skaitmenų) nurodytas ir Jūsų CGATES sutartyje. Kitu atveju rinkitės kitą prisijungimo būdą.

savitarna

SVARBU: Jei prie savitarnos svetainės tavo.cgates.lt jungiatės pirmą kartą, Jums reikia joje užsiregistruoti. Tam paspauskite šią nuorodą ir  atsidariusiame lange įveskite savo „Cgates“ kliento kodą, asmens kodą, savo el. pašto adresą ir sugalvotą slaptažodį. Svarbu – pasitikrinkite ar teisingai nurodėte el. paštą, nes į jį bus išsiųstas registracijos patvirtinimo laiškas su nuoroda – paspausdami ją patvirtinsite registraciją. Patvirtinę registraciją prisijunkite prie savitarnos svetainės.

Registracija

Ką matysite savitarnoje:

1. Jūsų mokėtina suma už CGATES paslaugas ir mygtukas SUMOKĖTI

2. Peržiūrėti praėjusio ir paskutinių 11-os mėnesių sąskaitas.

3. Peržiūrėti ir/ar atnaujinti savo kontaktinius duomenis, kuriuos esatę pateikę CGATES.

4. Jūsų kliento kodas

savitarna 2
Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele pateikus „Cgates“ Kliento kortelę.

„Cgates“ Kliento kortelė yra naudojama vietoje popierinės sąskaitos – pateikę šią kortelę bet kurioje MAXIMA parduotuvės kasoje ar PERLO terminale, sužinosite mokėtiną sumą už „Cgates“ suteiktas paslaugas ir iš karto galėsite atsiskaityti bet kuriuo Jums įprastu būdu – savo banko kortele arba grynaisiais pinigais.

Cgates kliento kortelė
Cgates kliento kortelė
El. bankininkystės sistemose per meniu „Įmokos ir mokesčiai“

Susiraskite UAB „Cgates“ šabloną sistemos skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ ar pan. Atkreipkite dėmesį, kad mokant būtina nurodyti Jūsų mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitoje.

Swedbank „Įmokos ir mokesčiai“
SEB „Įmokos ir mokesčiai“
Luminor „Įmokos ir mokesčiai“
El. bankininkystės sistemose banko pavedimu

Galite pervesti pinigus į vieną iš šių „Cgates“ sąskaitų, atsiskaitydami internetiniu banko pavedimu.

UAB „Cgates“ mokėjimo informacija skirtinguose bankuose:

  • AB SEB bankas: LT187044060001054164
  • AB bankas Swedbank: LT237300010000551378
  • AB Luminor bankas: LT424010042500105077

Atliekant vietinio pavedimo mokėjimą, pavedimo lauke „Kliento kodas“ būtinai įrašykite Jūsų mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitoje.

swedbank pavedimas
SEB pavedimas
Luminor pavedimas
Elektronine sąskaita e-sąskaita

Elektronines „Cgates“ sąskaitas galite užsisakyti savo banko elektroninės bankininkystės sistemoje arba banko padalinyje. Klientai, kurie naudojasi banko „Swedbank“ paslaugomis, e-sąskaitą užsisakyti gali ir „Cgates“ klientų aptarnavimo salonuose. Užsisakius šią paslaugą, Jūs kiekvieną mėnesį savo el. bankininkystės sistemoje galėsite apmokėti „Cgates“ pateiktas sąskaitas. Papildomai Jūs taip pat galite pasirinkti šių e. sąskaitų automatinį apmokėjimą – pasirinkus šį būdą būsite tikri, kad apmokėjimas mus visada pasieks laiku, o Jums nereikės skirti papildomo laiko sąskaitų apmokėjimui. Svarbu užtikrinti, kad sąskaitos likutis būtų pakankamas apmokėti pateiktas sąskaitas.

Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele taip pat galite atsiskaityti

„Cgates“ sąskaitas grynaisiais pinigais ar banko mokėjimo kortele galite apmokėti šiose vietose (rekomenduojame išsaugoti kasos čekį ar apmokėjimo kvitą):

  • visuose „Narvesen“ bei „Lietuvos spauda“ kioskuose;
  • visose „Maxima“ tinklo parduotuvėse;
  • visuose „Perlas“ terminaluose;
  • visuose „Lietuvos pašto“, SEB banko, „Swedbank“, „Luminor“ banko, „Medicinos“ banko, „Šiaulių“ banko bei „Citadele“ banko skyriuose.

Mokėdami su savimi būtinai turėkite popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu.

Mokesčių platformose ir mobiliomis programėlėmis

„Cgates“ sąskaitas taip pat galite apmokėti pasinaudodami mokesčių (sąskaitų surinkimo ir apmokėjimo) platformomis, tokiomis kaip Viena sąskaita ar Ignitis (buv. „Mano Gilė“). Taip pat galite pasinaudoti ir Perlas GO programėle.

Pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite paskambinę į klientų aptarnavimo centrą telefonu (8 5) 215 0000.

Gali būti, kad mūsų siunčiami el. laiškai su sąskaitomis ar kita svarbia informacija yra automatiškai išfiltruojami Jūsų naudojamos pašto tarnybos ir patenka į spam katalogą. Ką daryti tokiu atveju: patikrinkite savo pašto dėžutės spam katalogą ir jei rasite ten mūsų siųstą laišką – pažymėkite jį not spam žyma.

Jei „Cgates“ laiškų spam kataloge nėra, gali būti kad neteisingai nurodėte savo el. pašto adresą e-sąskaitos siuntimui. Kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą ir patikslinkite adresą.

Gavus sąskaitą prašome apmokėti ją iki mėnesio pabaigos – rekomenduojame mokėjimą atlikti iki 25 d. mėnesio dienos – taip būsite tikri, kad mokėjimas mus pasieks laiku.

Jeigu dėl įvairių priežasčių Jūs negavote sąskaitos, bet kokiu atveju privalote sumokėti už gautas paslaugas. Kitaip Jums gali būti apribotas arba atjungtas paslaugų tiekimas.

Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas gali būti sustabdytas. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, skolininko duomenys dėl skolos išieškojimo, yra perduodami skolų išieškojimo įmonėms, antstoliui ar teismui.

Paslaugos teikimo atnaujinimo mokestis sumokėjus skolą – 10,00 €.
Šis mokestis yra taikomas už vienkartinį paslaugų atnaujinimą po skolos apmokėjimo.

Mokestis nėra taikomas, jeigu faktinis skolos apmokėjimas buvo atliktas iki numatytos paslaugų atjungimo dienos, tačiau įmokos užskaitymas sistemoje atsirado po paslaugų atjungimo dienos. Atnaujintų paslaugų kiekis nedaro įtakos taikomo mokesčio dydžiui.